mandag 6. desember 2010

Russland

Vi er i Polen nå, men det er over fordi nå drar vi til Russland som blir gøy. Vi skal til et marked, der det er mange fatinge barn. Vi er så snille at vi skal dele ut litt mat til noen av dem.

Vi tok taxi til flyplassen. Vi fikk i oss litt mat. Så gikk vi inn i flyet. Det er ikke en så lang reise. Denne gangen sovna ikke Mathilde. Hun spilte kort mot seg selv.
Mathilde sugde på en drops da Sheryl og Ida våkna.
Så landet vi, det føltes deilig da vi endelig traff bakken. Vi gikk ut av flyet, og inn i fluyplassen. Så gikk vi for å hente bagasjen. Etter det tok vi en taxi til hotellet som het "Golden Apple" det tok en halvtime før vi kom til hotellet. På veien så vi mange små hus, og mange butikker. Over butikkene sto det masse rart på russisk.
Så kom vi til hotellet. Det var fint å se hotellet i halv mørket.

Så gikk vi opp til rommet vårt. Mathilde løp til sengen som var nermest vinduet. Det var et stoort vindu. Sheryl løp til sengen som var på andre siden av Mathilde. Det var også ved vinduet. Så gikk Ida til sengen som var ved siden av Sheryl. Så tok vi oss en liten lur